This website uses cookies. Click here for more information.

FAQ

  • Hoe wordt mijnverrassingsdiner bij Eetgeheim geregeld?

    Uw verrassingsetentje wordt samengesteld aan de hand van de voorkeuren die u hebt aangegeven in uw account zoals u deze aangemaakt of gewijzigd hebt. Heeft u verder nog dieetwensen/allergenen, dan kunt u dit ook via het profiel aangeven. Deze worden dan uiteraard meegenomen wanneer u een boeking doet.

  • Wanneer ontvang ik mijn informatie over mijn boeking?

    Op de dag zelf krijgt u een e-mail waarin de locatie van het verrassingsetentje onthuld wordt. Daarin vindt u alle informatie over de reservering van uw geheime diner.

  • Moet ik per sé een account aanmaken?

    Een account is een vereiste. Anders bestaat de kans dat u in het zelfde restaurant terechtkomt als bij de vorige boeking en dat is niet waarvoor wij garant staat.

  • Hoe kan ik mijn eetgeheim reservering afrekenen?

    U betaald op de website de reserveringskosten voor het reserveren van het diner. In het restaurant rekent u na het dineren de prijs af wat u heeft besteld tijdens het diner.

  • Ik ben mindervalide, kan ik uit eten via Eetgeheim?

    Natuurlijk! Geeft u bij de reservering alstublieft aan, dat u of een genodigde mindervalide is, zodat wij hier met de boeking rekening mee kunnen houden.

  • Leeftijdscategorie

    Je bent nog geen 18 jaar, maar wilt wel verrast worden met een etentje, kan dat?
    Uiteraard! Vanaf 16 jaar kun je altijd zelf een boeking doen bij Eetgeheim. Ben je nu jonger dan 16 jaar? Vraag dan even aan je ouders of zij voor jou een boeking willen doen.

  • Cadeaubon gekocht? Wat nu?

    Wilt u graag iemand verrassen met een verrassingsetentje? Daar werken wij graag aan mee! U bestelt uw unieke cadeaubon via www.eetgeheim.nl/cadeaubon. Wij sturen U via het aangegeven mail adres een digitale cadeaubon die u kunt printen en als bestand doorsturen via mail of Whatsapp naar de jarige job. Wanneer deze persoon de cadeaubon toevoegt aan het Eetgeheim account kan hiervoor gereserveerd en gegeten worden. 

  • Cadeaubon en tegoed checken

    Heeft u een cadeaubon ontvangen of reeds gebruikt en is het saldo dat erop staat niet volledig gebruikt? Log dan in op het desbetreffende account om het actuele tegoed te zien. Dit tegoed blijft voor altijd geldig! Wel herinneren wij jou er aan wanneer jij nog tegoed op je account hebt staan!

  • Annuleer of wijzig mijn reservering

    Wanneer u een etentje wilt annuleren of wijzigen, dan dient u dit 48 uur voor het etentje te melden. U krijgt dan van ons zo snel mogelijk een e-mail met daarin de keuze om het geld op uw account te laten zetten of om via de website een andere boeking te doen.